Garantijos ir grąžinimas


Garantija

Garantinis prekės periodas prasideda nuo įsigyjimo dienos. Garantinio taisymo metu, prekė yra pakeičiama į naują arba pataisoma, priklausomai nuo gedimo pobūdžio.

Visiems parduodamiems elektriniams paspirtukams, motoroliariams, riedžiams, riedlentėms suteikiama  24 mėnesių garantija ir 6 mėnesių garantija baterijai.

Detalės, kurios nusidėvi dėl transporto priemonės naudojimo, nėra įtraukiamos į garantiją, pvz.: padangos, kameros, dažai, stabdžių kaladėlės, sėdynė, vairo rankenėlės, judamų dalių guoliai, tarpinės, žvaigždės, stabdžių trosai. Garantija taip pat nesuteikiama, jei transporto priemonei buvo daryti netinkami pakeitimai, modifikacijos.

Garantinės sąlygos:

Sugedus transporto priemonei visų pirma prašome susisiekti su mumis telefonu +370 (678) 08 888 arba elektroniniu paštu [email protected], kad būtų identifikuota gedimo priežastis bei nuspręsta dėl jų pašalinimo priemonių ir galimybių. Sugedusių prekių ar jų dalių siuntimo išlaidas į ElectoCity.lt servisą apmoka pirkėjas. Gavę sugedusią prekę ir patvirtinę, kad gedimas įvyko ne dėl mechaninių pažeidimų ar netinkamo naudojimo, bet dėl gamintojo broko, mes prekę suremontuojame arba pakeičiame nauja, jei tai esminis prekės defektas (prekė neremontuotina arba detalės nekeičiamos). Dėl gamintojo broko pakeista arba suremontuota prekė išsiunčiama pirkėjui nemokamai.

Po pirmų 100 km arba 1 mėnesio važinėjimo būtina atlikti transporto priemonės profilaktiką – sureguliuoti stabdžius, patikrinti, suveržti visus mazgus. Turint techninius sugebėjimus, tai galima atlikti pačiam arba tai nemokamai atliks Electrocity.lt servisas. Elektrinis paspirtukas, motoroleris, riedis, riedlentė yra transporto priemonė, todėl ši apžiūra yra būtina norint saugiai ir teisingai eksploatuoti įsigytą transporto priemonę bei išvengti galimų gedimų ar susižalojimų kelyje.

Garantija negalioja defektams, kuriuos nulėmė normalus nusidėvėjimas, šokinėjimas, neteisingas stabdymas, (pvz., stabdymo metu sukant transporto priemonę šonu), persivertimas, techniškai netvarkingo transporto priemonės naudojimas, dalyvavimas varžybose, remontas ne pardavėjo nurodytose remonto dirbtuvėse ir nestandartinių detalių naudojimas. Jeigu pirktas elektrinis paspirtukas, motoroleris, riedis, riedlentė turi bet kokias naudojimo žymes, jo grąžinti negalima, išskyrus atvejus, kai išaiškėja defektai, kurių pardavėjas negali pašalinti.

Garantiniai defektai pašalinami per Lietuvos įstatymuose numatytą laikotarpį. Garantinio remonto atlikimo termino pradžia skaičiuojama nuo dienos, kai mūsų įmonė priima transporto priemonę (o ne nuo dienos, kai pranešama apie defektą).

Pirkdami iš mūsų parduotuvės, Jūs sutinkate su garantinėmis sąlygomis.

Grąžinimas

Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties ir atgauti visus sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo dienos. Kokybiškas prekes, pirktas tinklalapyje electrocity.lt, galima grąžinti tik per teisės aktuose nurodytą terminą ir tik laikantis nurodytų reikalavimų.

Grąžinamos prekės turi atitikti nurodytus reikalavimus:

  • Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);
  • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos* (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai);
  • Grąžinamos prekės komplektacija turi būti nepakitusi, tokia pat, kokia buvo įteikta pirkėjui;
  • Grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje, kokioje gavote iš pardavėjo.

*Negalioja grąžinant nekokybišką prekę. Nekokybiškos prekės defektą nustato gamintojo įgalioti servisai.

Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 14 (keturiolika) dienų nuo tada, kai autorizuotas servisas patvirtina, kad prekė yra tinkamos būklės, t. y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijos numeris ir pan. Prašymus ar skundus dėl interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje – http://ec.europa.eu/odr/.

Norėdami grąžinti prekę(-es), kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių el. paštu [email protected] arba telefonu +370 (678) 08 888.