Garantijos pratęsimas

Savo klientams siūlo įsigyti pratęsto bei praplėsto garantinio aptarnavimo paslaugas, kurios suteikia Jums kokybišką Jūsų įsigytos prekės aptarnavimą.

Paslaugų planai 

Šiuo metu siūlome 4 paslaugų planus:

  • Įprastas planas;
  • Keitimo planas;
  • Multi planas;
  • Planas Verslui.

Įprastas planas

Suteikia vartotojui galimybę naudotis nemokamo remonto paslauga, pasibaigus gamyklinės garantijos terminui.
Pratęstos garantijos planas suteikia tokias nemokamas paslaugas kaip:

  • Sugedusių dalių keitimas;
  • Remontas;
  • Stambiagabaritinių prekių taisymas kliento namuose arba gabenimas į taisyklą ir atgal;
  • Konsultacijos bei gedimų registravimas nemokamu telefonu;
  • Prekės keitimas, jei prekės pataisyti neįmanoma.

Sugedus prekei pirkėjui reikia paskambint nemokamu telefonu ir apibūdinti gedimą.
Toliau visas galvos skausmas susijęs su prekės remontu atiteks mūsų operatoriui. Jei gaminys yra nedidelis operatorius nukreips pirkėją į artimiausią buitinės technikos servisą.
Stambiagabaritinė prekė bus atgabenta į servisą ir gražinta atgal nemokamai, arba ji bus remontuojama kliento namuose.

Keitimo planas 

Planas, kurio galiojimo metu sugedus prekei, ji bus neremontuojama, o keičiama nauja (tokia pačia arba analogiška).

Multi planas 

Planas, kuriuo gali pasinaudoti pirkėjai perkantys pratęstą garantiją dvejoms prekėms ir daugiau, taip sutaupydami, nes šio plano kaina yra pigesnė.

Planas Verslui
 
Šį planą gali įsigyti juridiniai asmenys. Plano „Verslui“ sąlygos yra tokios pačios, kaip ir „Įprasto“ plano.

Papildoma informacija:

  • Galima įsigyti pirkimo dieną arba 30 dienų bėgyje;
  • Mažiausia prekės kaina – 28 eurai.


Kodėl verta turėti pratęsto garantinio aptarnavimo planą:

  • Užtikrinta investicijos apsaugą;
  • Nemokamas atsarginių dalių keitimas;
  • Nemokamas prekės remontas;
  • Nemokamas pirkėjų konsultavimas telefonu;
  • Sertifikuotų taisyklų tinklas visoje Lietuvoje;
  • Taisyklų aptarnavimo kokybės kontrolė;
  • Galimybė perleisti Planą kitam asmeniui;
  • Prekių aptarnavimo taisykloje pirmenybė.
     

Ką padengia pratęsto garantinio aptarnavimo planas:

Mes pašalinsime visus prekės gedimus, jei jie nutiko naudojant prekę pagal instrukciją. Pratęsto garantinio aptarnavimo planai padengia atsarginių dalių keitimą bei taisymo darbus, būtinus tam, kad sutvarkytume ar pakeistume prekę.

Ko nepadengia pratęsto garantinio aptarnavimo planas:

Pratęsto aptarnavimo planas nepadengia jokių nuostolių bei gedimų, nutikusių dėl šių priežasčių: serijos numerio neatitikimas arba nebuvimas; neteisingas komponentų pajungimas; savavališkas taisymas bei modifikavimas; netinkamas elektros srovės panaudojimas; prekės kritimas; korpuso pažeidimai; piktnaudžiavimas, netinkamas naudojimas.